Chief Executive Officer ofwel de hoogste baas van het bedrijf bij een grote beursgenoteerde multinational zoals bijvoorbeeld Shell.
Hun salaris is in verschillende delen opgedeeld. Vaak een vast en variabel deel + aandelen en opties.
Zie via de onderstaande link het overzicht van CEO's.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

koning/koninging
14 jaar geleden
Profvoetballer bij een hele rijke club. Maar dat is niet echt een baan of wel?
Piloot dan, of topadvocaat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Top 10 vakgebieden waar de bestbetaalde banen in Nederland uit voort komen

1. Tandheelkunde

2. Econometrie

3. Fiscale economie

4. Fiscaal recht

5. Geneeskunde

6. Werktuigbouwkunde

7. Technische bedrijfskunde

8. Informatica

9. Bedrijfskunde

10. Farmacie

Niet echt beroepen op zich maar je weet wel welke richting je moet zoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iedereen die geen betere baan wil dan dat hij heeft en daarmee totaal tevreden is, heeft in mijn ogen de best betaalde baan... En omdat het totaal afhankelijk is van de persoon in kwestie, kan het in mijn ogen heel goed dat iedereen in een straat die aan mijn voorwaarde voldoet in aanmerking komt voor de best betaalde baan in Nederland...

De vraag is subjectief en daarom is het antwoord net zo subjectief...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zo kun je alles subjectief maken toch? de vraag lijkt me zeer helder en duidelijk..
AWM
14 jaar geleden
Het is toch ongelofelijk. Een zeer feitelijke vraag 'subjectief' noemen en dan een leuterverhaal ophangen. How low can we get?
De best betaalde baan is die baan waar de verhouding tussen beloning en belasting het best is.

Dus niet per sé het meeste geld.

Een baan die je met plezier uitvoert voor X euro per maand, kan beter betaald zijn dan een baan die je met dagelijkse tegenzin voor 2x euro vervult.
14 jaar geleden
Directeur van een bank
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Grootaandeelhouder van Heineken zijn. Charlène de Carvalho-Heineken heeft er in haar eentje 3,6 miljard mee.
http://www.quotenet.nl/lijstjes/top-10-quote-500-2009.php